poniedziałek, 2 maja 2016

Snapchat

Hejj!

Jak Wam mija majówka? Na wyjazdach czy w domu? Ja to drugie, ale mimo wszystko mam świetny humor i dobrze się bawię. Tylko pytanie co można robić samemu w domu? To tak sama nie byłam tylko z przyjaciółką spędziłam całą niedziele i było naprawdę fajnie. Miałyśmy rolki, w sensie bff, bo ja nie umiem jeździć :'D i jakoś nie chcę się uczyć :) A dziś czytałam książkę- "Stary człowiek i morze". Tak szczerze jak dla mnie średnia, ale nie ma sensu czytać streszczenia, bo ma tylko 120 stron ;)

***
Wiecie co to snapchat? Myślę, że większość tak, ale dla tych co nie wiedzą:
Snapchat- to aplikacja na telefon dzięki której możemy porozumiewać się ze znajomymi, wysyłać im zdjęcia i filmiki, które  można obejrzeć jeden raz, chyba że doda się na *My story* - wtedy można oglądać je tyle razy ile mamy ochotę przez 24h i po upływie tego czasu one automatycznie się usuwa :) Wymyślamy sobie nazwę jaką chcemy i wysyłamy snapy. Są również  fajne efekty np. bardzo popularny piesek :P Snapchat mają także youtuberzy (?) i sławne osoby, na dole podam Wam kilka osób :* Myślę, że wytłumaczyłam dosyć zrozumiale :)

I właśnie zapraszam wszystkich na mojego snapa:


Co możecie na nim zobaczyć (głównie mnie :") ):






Tu macie kilka osób, które obserwuję:







Bardzo polecam ich snapchat, więcej polskich gwiazd macie TUTAJ [KLIK]
Zapraszam również TUTAJ znajdziecie tam 10 tricków do snapchata, o których wiele osób nie ma pojęcia :)

Na pożegnanie macie piosenkę, którą słucham na okrągło:



Piszcie w komentarzach nazwy swoich snapów, dodam wszystkich :)

Pa pa :*

35 komentarzy:

  1. Ja majówkę spędzam chora,leżąca w łóżku z kubkiem ciepłej herbaty :D
    Zapraszam do nas :)
    Może wspolna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. snap---> xkroljulianx
    Moja majówka leci bardzo szybko ;<
    Chciałabym zatrzymać wolne na dłużej , ale już niedługo wakacje ! ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto wspomnieć, że snapczat mimo iż zdjęcia znikają zapisują się i to nie jest tak, że one były i znikły nie ma. Specjaliści zawsze mogę je odnaleźć. Mój snap -> madda_a

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój snap: nataliaxxb
    Zapraszam :))

    Mogłabys poklikać u mnie w 3 ostatnich postach? Będę bardzo wdzięczna ♥♥♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Majówke spędziłam przed książkami :)
    Mój snap - ann_x7
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie na snapa kloseczkahehe
    oraz na bloga
    swinkakloska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, jak zawsze ;)
    Zapraszam do mnie: http://ninoque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej aplikacji chyba każdy już wie, aczkolwiek mnie jakoś ona nie wciągnęła :p Ciekawy post!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Snapchat - to moja ulubiona aplikacja! :)
    Super piosenka
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. +jak ktoś wyśle do Ciebie filmik/zdj, możesz obejrzeć jeszcze raz, tyle, że jak odtworzysz 2 raz, to danej osobie się to wyświetla ;//
    Snap to jedna z moich ulubionych aplikacji! A te efekty są świetne ♥

    http://patrvcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nasze snapki: jugiix, nati255!:*

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba jestem już stara, bo w ogóle nie ogarniam fenomenu tej aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwujesz bardzo dużo osób w życia Yt.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie książka "Stary człowiek i morze" była trochę dziwna, ale dało się ją przeczytać. Będą trudniejsze lektury. :/ :)
    Uwielbiam snapchata, moja ulubiona aplikacja. :))

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam snapa! Zapraszam na mojego: kasiiaa000
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam snapa! Zapraszam na mojego: kasiiaa000
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Snap jest genialny :)
    Mój snapchat : cojawidzehm

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie korzystam z tej aplikacji, ale tylko i wyłącznie dlatego, że nie mam telefonu, który spełniłby moje oczekiwania przy tworzeniu snapów :). Co nie zmienia faktu, że uważam, że jest to najlepsza linia komunikacji pomiędzy fanami, a ich idolami, czy też pokazanie swoim bliższym czy dalszym znajomym codzienności :)


    theviktoria.blogspot.com, zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama mam snapa i uwielbiam tą aplikację!:)
    Dark Roseberry | Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam snapa ;D Mój to piczes798. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja majówkę spędziłam na świeżym powietrzu :)
    Uwielbiam snapchata! <3
    Mój to: optyymistkaa
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. W majówkę skupiłam się głównie na odpoczynku, którego mi brakowało. Podobają mi się takie posty złożone z "relacji" z danego okresu czasu, rób to częściej! :)
    https://marcjannabaskiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo... ja też słucham tej piosenki na okrągło! :D Snapchata nie używam, jakoś mnie do siebie nie przekonał, ale może kiedyś się to zmieni.
    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubię snapa ;) mój to: xkroljulianx
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne ujęcia, nie posiadam tej apki sama :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez mam snapa i bardzo lubię. ;p Możesz mnie dodać: andziulkaxd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Stary człowiek i morze już wieki temu za mną, ale szczerze to podobała mi się ta książka :). Co do snapa, jakoś się do tego nie przekonałam czytając różne opinie itp. Wystarczy mi Instagram :). Twenty One Pilots wymiata <3!

    OdpowiedzUsuń
  28. hehsyxd - jeśli chcesz to mnie dodaj ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam snapa :)
    Moja nazwa --> paulanblog
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł na post :D

    obserwujemy?

    Zapraszma: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja niby wiem, ale nie używam niestety.

    A do książki się zabierałam kilka razy, ale... mimo jej rozmiarów jakoś nie przebrnęłam nigdy przez cała :P Podobnie z Lalką ...;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chyba się uzależniam od snapa, hahah :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam faze na snapchata jakis czas teraz tylko oglądam ulubione osoby ;)
    Mogę prosić o kliknięcie w linki tutaj http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/05/drugie-zamowienie-z-cndirect.html Bardzo mi pomożesz ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio jestem chyba zbyt zajęta, ale swoimi czasy też sporo czasu siedziałam na snapie xd
    Bardzo fajny blog- co byś powiedziała na obserwację?

    OdpowiedzUsuń