piątek, 24 lutego 2017

Songs


Czeeść!
Jak tak życie mija? Wróciliście już do szkolnej rutyny? Ja tak i to dość dawno, bo ferie miałam w pierwszym terminie :) Także dla mnie ten temat jest odległą przeszłością :P Ale jeśli się nie mylę, to ostatni termin się skończył, albo będzie kończył :D
W dzisiejszym poście pokaże Wam piosenki, których ostatnio słucham nałogowo :P Muzyka jest bardzo dużą częścią mojego życia, nie wyobrażam sobie bez niej funkcjonować :) Zawsze kiedy jadę do szkoły mam w uszach słuchawki, a gdy zapomnę zabrać ich z domu - moje serduszko pęka 💔

Więc przejdźmy do piosenek (kolejność przypadkowa):

1. Sabrina Carpenter - Thumbs

 

 

2. Maroon 5 - Don't Wanna Know




 3. Clean Bandit - Rockabye ft. Sean Paul & Anne-Marie
*zobacz też to -> KLIK*


4. One Direction - Fireproof*tych panów każda piosenka jest świetna, ale ostatnio mam fazę na tą*



5. SzparUP! - Ballada o Pizzy - [Szparagi]*koniecznie zobaczcie kanał dziewczyn, jeśli go jeszcze nie znacie*



6.Ed Sheeran - How Would You Feel
*wszystkie piosenki tego pana polecam*


7. John Legend - All of Me
*to jest po prostu piękne*


8. ZAYN - I Don't Wanna Live Forever (Acoustic)



9. SHAPE OF YOU | The Megamix ft. Selena Gomez, TØP, Ariana Grande, Justin Bieber, and more
*jeden z lepszych remix'ów jaki słyszałam*





10. Natalia Szroeder - Powietrze
*szczerze nie słucham zbyt wielu polskich piosenek, ale ta skradła mi serce*


                                        11. Louis Tomlinson & Steve Aoki - Just Hold On



12. ZAYN, Taylor Swift - I Don’t Wanna Live Forever



Podzielę ten post na dwie części, bo w jednym byłoby tego za dużo :P
Piszcie co sądzicie o tych piosenkach, lubicie, czy to zupełnie nie Wasze klimaty? 
Chętnie poczytam :)
Chciałabym jeszcze pozdrowić Julkę 💜


Miłego wieczoru kochani!

3 komentarze:

  1. Chyba dobrze zobaczyłam..
    Wstawiłaś Ballade o pizzy hah to moja ulubiona piosenka hah.
    Znam ją juz na pamięć :)
    Inne piosenki też sa fajne.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ja też kocham piosenkę Zayna i Taylor <3 i ogólnie świetny blog
    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://pierogigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paylista :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń